Danske Idræt er landsdækkende, og tilbyder alle, der er ansat i, eller pensioneret fra Danske Bank koncernen, en lang række forskellige muligheder for at dyrke sport til meget rimelige priser.

Overalt i landet kan der dyrkes sport på forskellige niveauer, og du kan mødes med kolleger til mange forskellige sociale aktiviteter.

Danmark er opdelt i 7 regioner. Ud over idrætsgrene som f.eks. fodbold, håndbold, bowling, badminton, golf, tennis og gymnastik, er der også mulighed for fiskeri, danseundervisning, familiestævner og meget andet.

Vi anser ingen by, område eller afdeling for at være for lille til at blive optaget i Idrætsforeningen.

Hvis du har forslag til nye aktiviteter, hører vi meget gerne fra dig. Du skal kontakte bestyrelsen i din region, der altid vil være behjælpelig med yderligere informationer.

For at komme i kontakt med de rigtige personer, skal du blot vælge den region, du er tilknyttet.

Klik her for at se idrætsforeningens vedtægt.

Klik her for at se idrætsforeningens persondatapolitik.